En riktigt skön kväll!

Tja!
Igår va jag, Jimmy, André, Simon och en till (kommer inte ihåg vad han hete) xD
Det va en riktigt skön kväll igår!!
Mycket roligt folk och mycket snack och mcyket dans ;)
fyfan vad skön stämmning det va, förut i slutet då blev det lite bråk...
Men vi drog där i från.
Vi åkte till donken och käka typ 3 på natten ;)
Vi släppte av Simon i Riddarhyttan sen drog vi till Fagersta.
Jag och Jimmy kom i säng halv 6 ;)
Hahaha lyckat!
Men det va verkligen värt det, sjukt roligt va det!
Jag får försöka fixa körkortet snabbt nu, så jag kan vara fylletaxi i stället ;)
Men det lär ju dröga till våret MINST :(

Jag tog lite bilder från igår ;)
lägger inte upp alla, alla bilder ligger på FB: Sandra Anoschkin



Sen trilla dom in i dimman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback