Open my eyes it was only just a dream

Tänk att jag sitter här just nu.
Tänk att min liv blev som det blev.
Ja, det är tankar jag tänker på just nu..
Livet blir inte alltid som man har tänkt sig.
Men för det ska man aldrig sluta drömma!

Man lever bara en gång!
Lev dit liv som DU vill inte som alla andra säger!
Du äger dit liv, ingen annan kan säga till dig vad du ska göra med det!
Ingen kan tvinga dig.
Vad du än gör för val i dit liv, kommer du och alla andra i din
närhet märka av det. Vi känner dig.

Ibland undrar jag va fan jag håller på mig?!
Vad gör jag här i Fagersta?
Mitt hjärta slår för dig, jag offra allt!!
Om mitt hjärta slutar slå kommer du då sakna mig?
Eller kommer du kunna leva vidare?

Det är så många tankar i mitt huvud just nu...
Idag är det en sån dag man vill stopa huvudet i sanden och
vänta till kriget är över...

Jag älskar dig så otroligt grymt mycket!!
Men ibland blir det för mycket, det tar på mina krafter.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback