Bilder från dagen!

Hej!
Dagen börja stressigt!
Jag vakna av att mamma va inne i mitt rum och sen hörde jag att hon starta bilen...
då fick jag brottom, försökte nå min tel -.- men kom inte åt dom (den låg under sängen..)
Jag ringde henne så hon fick komma tillbaka och hämta mig :D
Vi åkte först till yoshi :* jag fick min kamera och hon fick sin prisent!
Sen släppte mamma av mig och Yoshi i stan, jag gick runt lite en stund me syrran.
Sen gick jag med Lisa och Emma när dom kom ;)
Så det blev många timmar på stan idag.. och mina pengar brändes upp :(
men det va värt det!!

Bilder som är tagen med den nya kameran ;)

mina nya uggs för 299:-


detta va jag tvungen att köpa för 299:- :(
men tjejen som jobba där inne va snäll så jag gick den för 149:- :D


Min dricka för ikväll.. inge vodka :'(
men jag får la smaka av lisa ^^


Mina nya örhängen och lisas prisent :D


Lilla Tetris :* hon har blivit sååå stor :O
men hon är fortfarande söt :*


Men nu hinner jag inte skriva mer, måste fixa mig!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback