Ellos packet - ut och gå

Hej!
Sitter och kollar på Lyxfällan.
Jobbet har gjort snabbt.
Har även haft en jobbig mage idag, den är sur på mig
för jag att jag inte har ätit något sött idag :P
dumma mage!

Fick ett sms förut att mina kläder har kommit från ellos,
eller det är ju mina trosor, hoppas dom passar!!
Jag ska även ut och gå samtidigt jag ska hämta dom :)
perfekt!

Men nu ska jag dricka grönt te, för det sa Lisa är bra ;D
jag ska även ta något lätt att äta :)
(måste ha en vattenkokare!!)

Trafikskolan i morgon ;D
Jag ska ta och träna lite på regler idag! I boken..

Min älskling, som jag får träffa den 30 okt :D<333


Kommentarer
Postat av: lisa ;)

Åå kommer blii såå aweeesome bby :D<33!!

2010-10-20 @ 22:05:17
URL: http://lisaslysekilsblogg.blogg.se/
Postat av: jenny

Det är inte sockeret de handlar om bara, Kroppen måste få i sig socker också, är man söt suger ta en frukt, efter som de innehåller fruktsocker.



Tänk mer på Kalorier & proteiner. Ät fett snål mat, och Lagom mängder med mat, (Ta inte om). Ät 3 stora mål om dagen (Frukost, lunch, middag) Och två små (Frukt, smörgås, juic osv) :) <3

2010-10-21 @ 15:42:51
URL: http://justjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback