farmor :(<3

Hej!
Jag är dålig på att upptatera, jag vet.
Men jag fick ett sms av mamma förut
om farmor, hon är så dålig så hon kanske
inte klara sig så länge till :'(
Så jag ska till Lugnås över helgen, och hoppas
att hon i alla fall kan hålla sig i liv så länge!!!
Vill så gärna träffa henne innan hon försvinner :'(

Jag kommer antagligen inte gå till jobbet i morgon
kommer inte orka det. Kommer tycka det blir så jobbigt..
Men jag får se.. Jimmy ska till Västerås med sin mamma i morgon,
så jag kanske hänger med!

Jag älskar min farmor :(<3


Kommentarer
Postat av: Flisan

Jag kommer stutta dej igen detta jag lovar <33

2010-10-06 @ 21:42:23
URL: http://lisaslysekilsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback