Shopping i Lidköping!

Hej!!
Jag kom hem från Lidköping för en liten stund sedan.
Jag va där vid 10.50, gick först till apoteket köpte (*) och ibumetin.
Sedan gick jag vidare kolla runt lite efter vinterjacka och skor.
Jag köpte en mössa, en tunika och toffsar på gina sedan köpte jag
vantar och halsduk på H&M sen köpte mamma skor till mig på sko svensson
och sedan köpte jag en vinter jacka på Lindex ;D
hihi, är rikitgt nöjd med det jag har köpt idag!
Men pengarna drog nog i väg över en tusen lapp :s
Men men, jag måste vara bered på vintern :P



från gina


från H&M


MINA ÄLSKADE SKOR ;D<3


Min nya vinter jacka! :D


Hade velat haft dom här också, men dom va lite för stora för mig :'(


hihi! :)


Är nöjd med min dag, är svin trött..
Jag ska träffa Erica och Olsson senare kanske :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback