Sliten som fan..

Hej!
Kom hem från kopparbolet för en stund sen.
Sitter och tänker på va fan jag gjorde!? :O
Minns inte så mycket, som vanligt fick min kompisar
sitta och berätta för mig vad jag sa och vad jag har gjort.
Hahaha. I morses så tog Lisa håll i mitt höra :D
HELVETE vad ont det gjorde..
Men jag tog lite Lisas specialare så gjorde det inte så ont!!
Jag har skämt ut mig på denna festen också...
Och jag vet inte om jag kommer ångra det jag gjorde
eller om jag bara ska hålla käften ;)
Hahah, bäst så! Även fast det va dåligt med folk så gunga hela jävla huset :D

Detta ska vi göra om!!! :D
Min kamera dog eftersom jag glömde batteri hemma :(
men jag har några bilder :)
Innan jag drog i väg så va jag lite med syrran och Ida :)
hahahaha! ;D


Meeee...


DJ bordet ;)


Emma, Lisa & Philip :D


Lisa min snygging <3


Lite folk :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback