Helt slut i kroppen!

Hej!
känner mig nästan lite sjuk i kroppen :(
uh...

Innan jag berättar något annat här så måste jag säga en häftig sak! :D
Idag va det "tjejkväll" i Fagersta centrum.
Alla affärer va öppet till 20.00.
När jag skulle gå in till zoo affären, precis när jag tar tag i handtaget
i dörren så öppnas dörren så stor Fredrik Steen från hundcoachen där :'O
Jag trodde inte mina ögon först!!
Jag bara "oj, nämen gud.. det är ju du!" hahaha (korkat att säga xD)
Han säger inte mycket utan skrattat lite gran,
och jag bara "nämen gud vad häftigt! Jag måste skaka din hand!!"
Han hade sin dator och sin mobil i höger hand "Ja visst, får skaka med vänster då.."
Jag säger igen "gud vad häftigt!!"
Jag går in i affären och är helt chokad :O
och sen ut igen, hahaha x'D
Och nu är jag skit sur varför jag inte tog hans autograf! :'(
FAN också!
Men denna upplevelse kommer jag aldrig glömma!
Min högts önska är ju att träffa Cecar Millan :D

Men aja nog om det ;P
Jag är sjuk trött. ska hoppa ner i sängen nu.
Börjar känna mig sjuk :(
I morgon fyller i alla fall Jimmy år :)
Då kommer hans föräldrar hitt och ska käka tårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback