Hittat mitt drömhus?!

... lägger in ett inlägg till innan jag ska gå i från datorn och ta hand om tvätten och disken.

Jag har redan bestämt mig att:
* Jag ska inte gifta mig fören jag är 25.
* Inte skaffa barn fören jag är 25.
* Inte köpa hus fören jag är 25.

Och det håller jag fast i!
Men det skulle vara underbart att bo i ett eget hus :D
har kollat runt lite en stund nu, och det är mååånga hus som ser
för jävliga ut :* och är svindyra!
Jag har kollat på hus mellan 200 000 och 600 000.
Ett hus över 1 000 000 skulle jag kunna betala om det verkligen känns rätt!

Detta kostar runt 500 000.
Det var verkligen fint inomhus OCH utomhus.
Det var lite utanför fagersta har jag för mig?
Men jag gillar det verkligen!
Synd att det inte kommer vara salu när jag är 25 XD



Jag skiter i vad ni tycker.
Detta är MIN åskit!
Och vem vet jag och Jimmy kanske köper ett hus innan jag är 25 också.
Men först måste vi har pengar till det också!
Och vi måste hitta ett rätta huset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback