Luuugnås ;)

Hejsan!
Jag och Jimmy är i alla fall frame i Lugnås nu.
Vi ska bara stanna här tills söndag.

Resan hitt gick ganska bra, Fikus var ganska lugn.
Han fick sina "damp ryck" ibland.. :P
Jag och Jimmy gick in på elgiganten och köpte en dataskärm.
Den köpte jag till honom som födelsedagsprisent :)
Den kosta bara 499:-
På söndag ska vi in på Marieberg längre.
Fikus klarar sig sp bra i sin transportbur :)
Men mellan örebro och Mariestad sov både jag och Fikus :*
han låg brevid mig och ibland på mig :*<3
Min lilla göllig plutt!


mer bilder kommer!!


Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du i så fall vilja vara? :)

2010-09-25 @ 16:40:42
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback