Ojoj...

Jag kan säga på en gång, jag minns inte så mycket från festen.
Jag minns att jag hade roligt, och jag va jävligt full ;)
Men vem va inte det igår??

Hur som helst tänkte jag berätta det jag minns igår.
Jag drog till Linnea vid halv 6.
Sen drog vi hem till en tjej kompis gella?(minns inte namnet)
Efter ett tag kom Jimmy och hämta oss och vi drog ut till Andre.
Och där började jag få minnes lockor, jag hota tydligen folk
och jag va allmänt full..
Så efter 12 drog vi hem eller vi drog hem för jag va full :P
Hahahah kul att man förstör.
Vi släppte av Linnea och dom sen åkte vi hem.

Men Jimmy hörde hem mig, och jag minns inte hur jag kom
till lägnheten. Sen åkte Jimmy och hämta Linnea och dom.

Jag försökte att spy men det gick inte..
Jag och Jimmy hade tydligen sex, vilket jag inte minns alls..
Jag låg och prata med linnea och simon fast dom inte va här xD
Hahaha, ja jag är en alkis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback